nionde maj

Kommentera
Tänk att vi snart ska flytta ihop på riktigt, att han säljer sin lägenhet för att få bo med mig. Att han ändrar så mycket för att vara med mig. Jag trodde verkligen aldrig att detta skulle ske men jag är så himla glad. Jag njuter av denna känsla. Om jag tänker tillbaka på förra året blir jag nästan rädd för mig själv. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna må så dåligt som jag mådde då och jag trodde aldrig att jag skulle ta mig ur det. Jag är så glad att jag gjorde det, att jag tog mig i kragen och bestämde mig för idag mår jag bra. Jag hamnar lätt tillbaka i tankarna jag hade men det finns så mycket som kan få dom att försvinna. Jag känner mig glad igen och det är den bästa känslan jag vet! 
 
Jag vet att jag tjatar om att tiden går fort men den gör verkligen det! Det har redan varit valborg och vi är snart inne på mitten av Maj. I morgon är äntligen en ledig dag efter ett par riktigt hektiska dagar på jobbet. Det ska bli så skönt att bara sitta på min uteplats och ta det lugnt. Ska börja göra iordning ordentligt där ute nu också, om det hinns med! 
 
//