Stunderna jag känner igen

Kommentera
Glömde skriva en grej om i torsdagskväll som var ganska kul. Iallafall i den studen. Först hände en mindre kul grej. Jag hade träning och en av mina lagkamrater skadade sig ordentligt så jag körde henne till akuten. När vi kommer in i väntsalen (nu är det roliga) så kommer en full dam fram till oss och härjar " BAJEN!! BAJEN!! HEJA BAJEN! ". Hahah jävla nöt. Hon trodde vi var hammarby för att vi har grön tröja i overallen. Stank alkohol i hela salen, så himla tragiskt. Sedan satte hon sig bredvid mig och Anna och började klappa henne på axeln och berättade någon rövarhistoria. 
 
Lördag idag och jag känner att jag skulle kunna kasta denna helg i soppen. Är inte sugen på någonting egentligen utan vill helst bara lägga mig under en filt och sova. Ser fram emot måndag då jag ska på en liten tripp med systrarna till mina vänner. haha! Linda, Sofie och jag ska ner i landet en sväng. Nu ska jag glo på tv och hoppas på att tiden går fort så jag kan sova .. pensionärsjullan delux!