då var det dags igen

Kommentera
För en vecka sen planerade jag och Sofie att vi skulle åka utomland, nu, en vecka senare har vi bokat flyg till Malaysia och hemresa från Thailand. Allt gick på ett litet kick och vi åker om 2 veckor. Vi hade tänkt åka till Bali det första vi gjorde men alla tråkiga bilder på regn stoppade oss. Istället bestämde vi oss för att ta Malaysia först, som förövrigt var billigare att flyga till, och sedan om vi känner för det så kan vi ta en "tripp" till Bali då det bara ligger ca 4 timmar därifrån med flyg. Den 25 februari åker vi upp till Thailand och möter upp Sofies syster och hennes tjej som vi ska vara med de sista veckorna. Var egentligen inte så sugen på Thailand igen eftersom vi var där sist och reste runt men nu ska vi till ett ställe vi aldrig besökte, nämligen koh samet som ligger högre upp i Thailand. Ska dessutom åka till Bangkok och Pataya för att shoppa lite, hehe. Det kommer bli så himla skönt och min fisblekta kropp behöver lite sol och färg! 
 
Nu ska jag ner till polisen och fixa ett pass, har hört att man måste ha det för att åka utomlands.. Det där med planering är inget jag och Sofie behöver oss av tydligen, vi kör på det som faller oss in. Att jag ens fick ledigt en månad två veckor innan jag ska åka är sjukt. På 45 minuter hade hon fixat hela min semester, grym. Lite skillnad mot innan!