shake it off

Kommentera
I går hade vi en "läppedag" som det så fint blivit kallat. Det är när släkten på pappas sida ses i farmor och farfars gamla hus som ny ägs av min faster. Vi blev bjudna på mat och fika, supergott. Efter att ha umgåtts med alla barn var jag helt slut när jag åkte därifrån. På kvällen var jag bjuden till Johanna där några andra tjejer var. Vi spelade spel, spelade beerpong och hade det trevligt innan vi gick ut på harrys. Hela kvällen var lyckad och idag mådde jag piss. Huvudet dunkade och jag kände mig halvt överkörd. Nu på eftermiddagen kom Jessica hit och gjorde mig sällskap. Käkade lite chips och dipp och slappade framför tvn. Nu har jag en redig jobbvecka framför mig. Är ledig på torsdag bara och sedan onsdag nästa vecka.. Menmen, nu är det läggdags som gäller för mig då jag inte fick någon värst sömn inatt!