20130324

En kommentar
Helgen går så himla fort. Dock gjorde det inte allt för mycket denna helg då jag jobbade extra. Förra veckan hörde min tränare av sig och ville att jag skulle vara med på match. Jag tackade jag i ombyte med att jag skuklle få vara avbytare och endast spela om någon blev skadad. Han gick med på det då jag tränat två gånger sen jag opererade mig, vilket betyder att min kondis och bollkontroll är åt helvete. I vilket fall så kommer jag till planen och han ber mig värma upp på en gång och sedan fick jag spela i stort sätt hela matchen... Tror ni jag har en skön träningsvärk nu eller? Fick panik på matchen över min dåliga kondition så i morse bestämde jag mig för att gå ut och springa lite. Körde intervallen och jag orkar verkligen ingenting.. fy tusan. Sen storstädade jag lägenheten och gick sedan till Sofie och bytte thaibilder. Haha det är sjukt hur kul vi har tillsammans, skrattar åt allt verkligen. 
 
Nu ska jag ställa mig och laga lite mat, fruktansvärt tråkigt! 
 
 
 
 
1 soffan:

skriven

hahaha, jag älskar oss och våran humor! ;'D