Dagen innan

Kommentera
Nuuu är det nära. Jag har packat väskan, tvättat kläder, städat lägenheten, tömt kylskåpet på mat, sagt hejdå till några vänner och nu sitter jag i soffan och räknar ner. I morgon den här tiden är jag på arlanda med en pirrande mage. Min flygrädsla måste övervinnas, haha. Känns som mitt huvud inte riktigt har varit med på den senaste tiden. Glömmer saker jag ska göra och kommer på det när jag ska sova men får hoppas att folk har överseende med det. Idag har jag och mamma hjälp min bror att städa hans lägenhet då han hoppar på kryckor. Vi gjorde det fint och hemtrevligt så nu hoppas jag han håller det så. Sen kom Arvid förbi en sväng och hämtade hemnyckeln då han ska ha min lägenhet den här månaden och till sist gick jag ner på stan och tog en fika med Emma och Jessica. Har varit en lugnt dag men ändå hektisk. Har fått lite samtal nu ikväll av familjemedlemmar som har önskat mig en bra resa. Låter som jag ska vara borta hur länge som helst men så är inte fallet, det är mest att vi har en extrem kontakt så vi hörs förjämnan. Nu ska jag plocka lite i lägenheten innan jag beger mig ut på en promenad. Ikväll ska jag försöka hålla mig uppe ett tag så jag kan sova i morgon på planet! 
 
pussochkram.