already home

En kommentar
VAD ÄR DET MED MIG?! Jag tror jag håller på att dö trötthetsdöden eller nått. Igår var jag hemma hos mamma med familjen, vi grillade och tittade på os-invigningen. När jag skulle hem kom jag på mig själv två gånger att ha kommit över på fel sida.. Var helt slut och då var klockan bara halv tio. Direkt när jag kom hem så gick jag och la mig, så rolig blev min fredagskväll. Sov alltså 11 timmar inatt och är fortfarande trött. Gick ner på stan förut och fikade med Emma på c&l och nu ska jag snart hem till Haza en sväng. Måste säga hejdå till tösen då jag inte kommer träffa henne på väldigt länge nu. Senare ikväll ska jag träffa Jessica på myskväll, skönt! Nu är det endast fem dagar kvar tills att jag och Sofie åker till Thailand, wihoo. Plockade fram lite sommarkläder förut och passade på att sortera mina jeans.. Det visade sig att jag hade 20st jeans i byrån + att jag har fler hemma hos mamma och på vinden. Hittade jeans som jag hade glömt bort så det var ju trevligt. Insåg att jag kanske inte behöver köpa nya jeans som jag hade planerat.. Får försöka nöja mig med det jag har. 
 
pussochkram
 
1 sture:

skriven

Någon form av vitaminbrist kanske?