luciafirande

Kommentera
Jag har aldrig haft problem med tandvärk eller något sånt vilket känns så himla skönt. Nu däremot bestämde sig min visdomstand att växa till sig det sista och dra åt helvete vad det gör ont. Varje gång jag sväljer så värker hela käken och det gör ont så fort jag ska prata. Kan inte sova på nätterna så nu sitter jag här, tio i åtta och är dödstrött, bläää.
 
Igår var jag på julbord med jobbet, var hos Linda innan vi knallade dit med Ludde och Hanna. Hela kvällen var supertrevlig men valde att gå hem skapligt då jag som sagt hade så himla ont.. Sov hemma hos mamma för idag var det dags för luciatåg för Benjamin. Han var en liten tomte och alla barnen var så himla duktiga. Jag beundrar dagisfröknarna som har sån pli på ungarna! Efter tåget fikade vi innan vi åkte hem till mamma igen som bjöd mig och benet på hemmagjord pizza!