du blev ett monster och jag var din bästa vän

Kommentera
Jahapp, så sitter man åter igen bänkad framför tvn nu när både Idol och paradise hotel har börjat.. Vad ska man säga, inga höjdarprogram om man säger så men ändå ska jag sitta och glo och tycka folk är idioter. Jag undrar verkligen varför man ställer upp i paradise hotel, men å andra sidan, tack för alla idioter som faktiskt gör det. Det blir helt enkelt roande tv. Annars rullar allt på som vanligt, jag jobbar, träffar vänner när jag hinner, tränar när jag kan och ja, bara är. Snart åker järngänget till london vilket jag ser mycket fram emot. Det ska bli riktigt kul att få ses igen, det var så sjukt roligt sist! 
 
Nu ska jag glo på tv och sedan gå och lägga mig. Förövrigt undrar jag vad min granne gör, låter som att han gräver genom väggen och ska in till mig. (hoppas inte, då kommer jag springa som aldrig förr). Skumt låter det iallafall.