I will always want you

Kommentera
 
 
Ledig dag = städdag. Det känns lite så varje gång jag är ledig. Som ett måste att dra fram dammsugaren. Nu är det gjort iallafall och har även hunnit med att tvätta så nu finns det inte mycket mer att göra. Letar förbrilt efter min stegräknare men kan inte hitta den någonstans! Måste upp på vinden och leta innan det blir för mörkt ute. Var nere på stan förut och tog en fika med Jessica, mysigt! Skulle behöva åka till IKEA och köpa min säng + sänggavel. Ska uttöka min lilla 120 säng till en 180. Köpa ny soffa skulle jag vilja göra också men vet inte hur jag vill att den ska se ut riktigt. Jag kommer nog aldrig bli klar i lägenheten, vill ha nya saker hela tiden, dyrt men det kanske det är värt. Inte direkt så jag kommer köpa en ny soffa varje år. Den jag har nu är bara provisorisk innan jag hittar den perfekta. Nu måste jag ställa mig och laga lite matlådor, roligt..