20131122

Kommentera
Tiden går så himla fort. Det var nyss helg och nu är det helg igen. Nästa helg är det första advent och då är det snart jul vilket betyder att nyår snart är här och alltså 2014. Jag hinner inte med känns det som, meeeen något som jag ser fram emot så himla mycket är resan till Thailand som är bokad och klar. En månad med sol, värme och massa skratt. Det ska bli så himla skönt. Idag skjutsade jag Sofie och Malin till Norrköping så jag och Arvid passade på att gå in på ingelsta. Kom hem med ett par vinterskor och ja, det är vinterskor. Det är till och med lite fodring i dom. Hujedamig vad jag kommer vara varm i vinter! Nu sitter jag i min soffa och bara myser med en kopp te och inväntar idol. Jobb i helgen igen men i morgonkväll blir jag bjuden på mat hemma hos Emma Philip och Benet. Kräftor bland annat står på menyn, mums.