20130530

Kommentera
Jobbade ett kortpass idag i cafeet med mamma. Det är faktiskt ganska skönt att jobba med henne. Fast på jobbet så är hon Ewa, inte mamma. Har varit lat, gick och köpte fikabröd tills födelsedagen så jag slipper baka massa. Har även städat lite i lyan inför i morgon, kommer dock bli stökigt i morgon igen. Hade en spindel i mitt badrum i förrgår och när jag ställde en flaska på den så försvann det bara helt plötsligt. Fick panik och kastade av mig alla kläder förutom underkläderna utifall spindeln skulle på någotvis hamnat på mig. Av ren rutin hoppade jag lite på kläderna också, bara utifall lixom. Idag när jag kommer hem efter jobbet bestämde jag mig för att ta upp kläderna som jag så fint kastade av mig och vad ligger inte där, i mina brallor. JO DEN DÄR JÄVLA SPINDELN. Den hoppade seriöst på mig, gjorde anfall när jag skulle döda den!! Tacka fan för att jag hoppade på kläderna för den var död nu när jag hittade den.