juni

Kommentera
Oj, här var det dött. Har verkligen ingen lust med att sitta vid datorn. Vad har hänt då, jo, Hazar har tagit studenten och kammat hem tre stipendium. Jag kunde självklart inte hålla mig från glädjetårar när hon sprang ut på sin dag. Jag steph och Jessica gick förbi hemma och grattade henne till studenten innan vi åkte vidare till haza. Där bjöds det på mat för flera veckor kändes det som men hur gott som helst. Kul att äta lite kurdisk mat faktiskt. Annars har jag hunnit med att spendera mycket tid med Stephanie som var hemma och hälsade på, blivit sjuk och hunnit jobba. Midsommarafton firades hemma hos jessica med haza. Vi grillade, (skulle blivit kockar alla tre) och åt frukt. Vi kände inte för att göra något speciellt så stannade därför hemma hela kvällen. Igår åkte jag till Vingåker och var hemma hos Kim med några andra killar. Var trevligt att träffa lite människor som jag inte sett på ett tag. Körde sedan fyllekajorna till brevens innan jag åkte hem till mamma och sov där. puss /J