If you could see me now

Kommentera

Hej!
Har haft en kanonhelg som jag spenderat med mina vänner. I fredags var vi hemma hos Emma och hade det trevligt, dock kände jag inte för att gå ut så jag gick hem när dom andra gick ut. I går kom Arvid Viktor och Sebastian hit. Skrattade mig igenom hela kvällen innan jag somnade hur skönt som helst i sängen. Vid tio i morse ringde mamma och ville komma in på fika så hon och Arne kom farandes. Helt plötsligt klämmer Arne ur sig att han vill till parken zoo så dit åkte vi. Dra åt helvete vad dyrt det var att gå in men det var kul. I morgon åker jag till Vingåker för att spendera lite tid med min syster och min älskade Benjamin. Dom två behöver få tänka på annat så förhoppningsvis ska jag få dom på andra tankar. Hatar när familjen mår dåligt och är sjuka och jag önskar jag kunde säga att Katrineholmssjukvård är bra men efter dom här dagarna tar jag tillbaka det. Förhoppningsvis så kommer allt bli bra snart, jag håller alla tummar och tår! ❤