family of the year

Kommentera
Julafton är över och snart är det nyår. Julafton var nästan som jag tänkt mig. Åkte till farfar och farmor runt lunch och fikade lite där innan jag åkte tillbaka till mamma igen. Vi åt, fikade och spelade spel, jättemysigt faktiskt. Ännu mysigare var att jag John, Emma, Benjamin och Philip sov över där till juldagen. Annars då, jobbar och står i. Vi har mellandagsrea på jobbet för första gången vilket resulterar i Massa folk. Fy tusan var man springer omkring, men det är kul. Dagarna får racerfort! Idag är jag ledig däremot så har just haft familjen över på fika här hemma. Skönt att få lite energi från dom man tycker om när allt är som det är. Usch, jag hatar verkligen delar av min tillvaro och jag vet inte hur jag ska hantera det. Jag längtar massvis tills att jag och Sofie åker till thailand så man kommer bort lite. Ska bli så himla kul! Nu ska jag se hockey har jag tänkt mig, får se hur länge jag står ut. 
 
puss.