20131228

Kommentera

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag åkte till London med några utav mina bästa vänner och hade det så fruktansvärt bra, som jag längtar tillbaka! 

 

Vilka datum minns du speciellt av år 2013?

Jag och datum är ingen bra kombination så det hoppar vi. Men något speciellt som jag minns är som sagt Londonresan, min och sofies roadtrip till Göteborg, tylösand och Båstad. Det var hur kul som helst och vi träffade på så himla mycket roligt folk! Jag opererade mig i början av året och lyckades även få hjärnhinneinflammation, wohoo. Tur i oturen var väl att jag just var opererad den tiden eftersom jag var tvungen att låsa in mig själv i lägenheten och fick absolut inte träffa någon.. Jag var även i Spanien detta år med Calle. Vi åkte och hälsade på Vittorio och hade det jättebra. Vi tittade självklart på Real Madrid - Sevilla när vi var där. Jag flyttade även in till min tvåa, en trappa ner i lägenhetshuset och jag trivs hur bra som helst i den. Stor och brahelt enkelt! Det har faktiskt hänt ganska mycket bra saker detta år men dom glöms ofta bort så det dåliga tar över hjärnan.. 

 

Har du några nyårslöften?

Jag hade nyårslöften till det här året och dom gick åt helvete så jag skippar det den här gången. Det blir ändå inte som man tänkt sig.

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

nope

 

Vilka länder besökte du?

Spanien och London

 

Största misstaget?

Tänker jag inte nämna här men det är något som jag kommer få dras med en lång tid framöver..

 

Bästa köpet?

Bla. min fotbollsbiljett Real Madrid - Sevilla , min Londonbiljett och min bil. 

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Bensin, mat och nöjen

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja självklart, alla bar minnen såklart. Dessutom fick jag ett jättebra besked för ett par dagar sen som jag verkligen ser fram emot! 

 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?

One direction - best song ever
Robin Thicke - Blurred lines

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag var definitift ledsnare i år. Känns som jag haft ett pissår men små ljusglimtar i. Nästa år ska vara tvärtom, Ett kanonår med några få ledsna tillfällen! 

 

Vad önskar du att du gjort mer?

Varit ledig mera, haha! 

 

Favoritprogram på TV

Tittar inte på något speciellt på tv så jag vet inte faktiskt.

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?

På min födelsedag jobbade jag. Kommer inte riktigt ihåg om det var på kvällen jag firade mig eller om det var den kommande helgen. Minns nämligen inte vilken dag jag fyllde på.. 

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2013?

Haha jeans och en tröja, (jobbtröja skulle man kunna säga)

 

Den bästa nya personen du träffade?

Jag har träffat massa bra människor i år som jag lärt känna. Människor som jag både umgås med nu och som jag kanske inte riktigt umgås med men som ändå har en stor betydelse för mig. 

 

Har du några planer inför 2014?

Jag ska åka till Thailand med Sofie i februari som jag verkligen ser fram emot, jag ska förmodligen se Metallica i slutet av maj, har biljett men måste ändå fundera... haha, sen ska jag kanske på summerburst med ett härligt gäng! 

 

Vad önskar du ska hända 2014?

Jag önskar så många saker men det är inget jag skriver ut. Har dom för mig själv!