we are the people who rule the world.

Kommentera
Kvällen igår var toppen, trots att jag var världens tröttaste. Kom hem till steph runt halv fem och när jag kommer in luktar det nybakat och mat. Fy tusan vilken kvinna. Jag skulle kunna ha henne som kock! Vi satt tålmodigt och väntade in Haza och Jessica medan man blev allt hungrigare. När dom väl kom var det dags för mat, smakade toppen och gav mig även insperation, och efterrätterna. Herrejösses. Proppmätt blev jag men ack så gott. I morse när jag vaknade hade jag bestämt mig för två saker. Att städa undan och laga god mat. Och nog fan lyckades jag. Städningen är så gott som klar och maten, jag trodde inte jag kunde göra något liknande men så fel man kan ha. Har även börjat knalla lite på min fot men det är svårt med gipset och imellanåt spänner jag tån vilket inte känns så skönt. Om tre veckor försvinner gipset, den dagen kommer jag känna mig fri!