I'll follow you

Kommentera
Jag gillar inte att ringa "viktiga" telefonsamtal. Igår var jag tvungen att ringa lönekontoret för att få alla inkomstuppgifter som ska fyllas i på försäkningskassans papper. Får hoppas på att jag gör rätt, var lättare när mamma kunde hjälpa mig, haha. Igår blev jag jättesugen på att baka något men självklart hade jag inga saker hemma så skickade snällt iväg ett sms till Arvid så fick han komma och köpa grejer med mig. Han är allt bra han. Vi bakade två olika sockerkakor, en vanilj och en choklad. Smaskens. Sitter och är orolig över stormen som är i USA, gillar inte att veta att Johanna är mitt i det värsta, "stormens öga". Hoppas verkligen att allt kommer gå bra! 
 
Nu ska jag sätta mig och fika och vänta in klockan. Klockan två blir jag hämtad och åker till vingan en natt. Skönt att komma hem till mamma, morsgris som man är.