F*ck you

Kommentera
Igår kväll kom det folk hit. Bland annat så dök Kajsa, Kim, Daniel och en hel drös med tränare upp, gamla som nuvarande. Fotbollsnördar som vi är bankade vi upp med chips, nötter och annat gott framför tvn. Dock blev det en tråkig match men det gjorde inte så mycket. På kvällen blev jag en taxichaffis och körde hem alla. Upp tidigt i morse och åkte iväg till jobbet. Dagen rusade förbi, slutade lite tidigare så jag skulle hinna träna, riktigt dumt gjort. Träningen var inte alls något kul och jag förlorade bara pengar på det. Dessutom vet jag inte ens om jag vill kalla det träning. Mitt humör är åt fanders just nu. Känner mig bara arg och irriterad och framför allt irriterad på vuxnas kommentarer och beteenden. Vissa kommer verkligen aldrig växa upp.. Ååh inte min dag. Går och lägger mig istället.
Man kanske skulle bli liten igen!