123

Kommentera
Först; Hej Olivia. Jag jobbar på vingåkers Factory Outlet på jeans -och sportavdelningen! :)



Sådär. Denna vecka har nog varit den mest stressiga hittills på väldigt länge. Det blir jobbigt när man börjar känna av det i kroppen och den börjar säga ifrån. Har jobbar i princip varje dag sen midsommar vilket har gjort mig väldigt trött. I helgen är jag äntligen ledig men inte fick jag sova för det. I morse klockan tjugo över sju ringde klockan för att göra mig i ordning och sedan åka till Julita. Det är jordbrukets dag där vilket innebar att fotbollsklubben skulle stå där och ta inträda bl.a. Nu sitter jag äntligen i soffan och degar. Har städat hela lägenheten och ikväll kommer min kära "pyssling" hit. Nu ska jag snart ta mig lite mat innan jag hoppas in i duschen. Är riktigt avundsjuk på mina tjejer som åker ner till Rhodos idag, hoppas ni får det kuuul!


en dag på landet.. kanske inte var riktigt så jag ville spendera min lördagsmorgon om man säger så!