En väldigt omtyckt morfar

Kommentera
Min mamma har varit med om något så himla "coolt" idag. Vet inte hur jag ska beskriva det eftersom ordet coolt låter lite töntigt men häftigt var det iallafall. Efter jobbet satt jag redo i köket för att höra vad hon varit med om och varken hon eller jag kunde hålla tårarna borta när hon berättade. Jag vill ocksåå! Jag kan inte berätta vad det är för er för det är ganska speciellt. Annars idag har jag bara jobbat, var riktigt kämpigt idag, massvis med folk och vi var bara två i cafeet så vi sprang som små illrar för att hinna med.  Ikväll har jag fått lita massage eftersom min nacke spökar vilket resulterar i migrän. Nu ska jag lägga mig i sängen och titta lite på tv, i morgon är det jobb igen!

Kan avsluta med att säga att kvällen i lördags var jättekul :)
Puss och kram!