20111129

Kommentera
Klev upp tidigt i morse. Blev upphämtad av Emma, Philip och Dala och åkte sedan vidare mot marieberg. Hittade tre tröjor som fick följa med hem och även en vattenflaska. (min hund förstör mina andra) . Så nu är jag några kronor fattigare men vad gör det.. När jag kom hem var det bara att byta om till träningskläder, vilket jag kanske inte borde gjort. Kunde vara med på uppvärmningen och sedan va det kört. Gjorde ont i hela bröstet och sen va det svårt att andas. Så jävla piss, varför ska jag va dålig för?! Nu sitter jag iallafall i min säng och tittar på värsta pojkvänsakademien, sämst. Att man ens ställer upp? Menmen. Ser fram emot torsdag då jag ska hem till min kusinvitamin och hälsa på. Har inte träffat henne eller hennes små flickor på väldigt länge. Hur söta tjejer som helst!