23juni

2 kommentarer
Igår morse ringde jag till vårdcentralen och fick äntligen en tid. Det visade sig vara öroninflammation så nu ska jag äta dubbel uppsättning av penicillin så det går över. Stackars mig och Emelie som får äta samma tabletter och samma mängd.. Vid 12 åkte jag Elin och Sofie till marieberg och Örebro. Alla fick med sig de vi ville men inget slår nog Elin som fick med sig en helt ny garderob hem. Jag fick med mig en iphone, äntligen. Nu ligger den så fint bredvid mig och längtar efter att jag ska röra den, men den får vänta en liten stund till! :)

Nu ska jag slänga i mig lite frukost och i eftermiddag ska jag åka in till lilla staden Katrineholm för att göra lite ärenden. På kvällen blir det fika med Sofie Lovisa och Sofia! :)
 
1 Anonym:

skriven

jag vill ha en blogg för man kan skriva och man kan göra saker fina saker jag älskar err alla som låter mig få en blogg :) <33333

2 kimberley barboza:

skriven

jag älskar att ha en blogg för kan läga bilder och bra saker <3