kväller

En kommentar
Hallådäär, sitter hemma hos Sebastian och pustar ut efter en jobbig jobbarhelg. Har varit en ganska jobbig helg med mycket att göra, men det är kul, då går det fort. Igår hade mamma bjudit hem några gäster så det blev extra god mat som jag satt och vräkte i mig. När alla hade åkt hem åkte jag och hämtade sebbe nere på samhället. När vi kommer hem sitter Arne i köket och filosoferar, typ. Slutar med att Sebbe och han sitter och pratar fylleprat och jag gick och la mig. Haha, skulle ha spelat in dom för dom lät så söta. Nu ska jag krypa ner i sängen och sova som en prinsessa, seriös tjej.. I morgon bär det av till Norrköping med Johanna. Behöver lite tygbitar i min garderob och jag hoppas Johanna är villig att hjälpa mig!


godnatt!
 
1 sofiebredell:

skriven

sofie blev den villiga ;)