VINKA - MAGNUS BETNÈR

Kommentera

SÅ JÄVLA GRYM! Den här kvällen var så sjukt kul. Jag har skrattar precis hela tiden, tårarna har runnit och har fått hålla igen asgarven flera gånger. Alla tre var roliga men allra roligast var Hannes och Magnus, helt klart! Sitter fortfarande och skrattar för mig själv! Det där måste jag verkligen göra om! Nu har jag förlängt mitt liv med flera flera år, det kan jag lova.

och så måste jag säga:
GRATTIS SOFIE OCH SEBASTIAN TILL ERA KÖRKORT IDAG, NI ÄR SÅ DUKTIGA och jag är väldigt avundsjuk.
<3

Nu ska jag se på tv och värma mig eftersom smarte julia hade ingen nyckel med sig så fick sitta ute i en halvtimme och vänta på mamma och arne att dom skulle komma hem.. Just det, operationen gick bra så inom några veckor hör han förhoppningvis på sitt öra igen! YES!

Nu tv.