hejhejhejhej

En kommentar
Gick till scorett idag och köpte mig ett par skor, niceprice. Tycker om dom väldigt mycket och har letat efter sånna med dom har varit slut över allt. Men nu har jag mig ett par iallafall. Åkte sedan in och hälsade på min bror och fyyyyyyfan vad det såg äckligt ut. Klarade inte av att se på det så jag satte mig på andra sidan utan såren. Dock var det väldigt smidigt gjort, precis bakom örat typ. Skickliga doktorer! Försökte utmana honom på tvspel, både i hockey och fotboll men slutade hela tiden med att sebbe fick ta över. Nu har jag precis lagat mat till sebbe och sitter och småtittar på idol / fotboll. Nu ska jag pussa på min pojke! Hejdå

 
1 Anna:

skriven

Hej tjejen! Hoppas allt gått bra för John och att allt är bra med er=) Kikar in här lite då och då=).Kram