tisdag

Kommentera
Idag efter skolan åkte jag, Johanna och Emelie till Joan's och tog oss en fika. Eller dom åt glass, jag och Johanna drack varm choklad! Efter fikan skjusade jag hem dom (övningskörde), måste nog säga att dom var lite impade av min körning ;) nejdå.
Förut när jag stod och väntade på bussen ringde min mobil, okänd. Och det var min läkare som skulle berätta lite om mina provsvar, men killen kunde ju knappt svenska??!! Jag har ingenting emot utlännigar på något vis, men när jag ska få reda på något som typ nu, då vill jag förstå vad det är han säger. Jag hörde ytterst lite, en av sakerna var att det var att dom inte kunde hitta något fel. typiskt, nu får jag fortsätta ha ont i halsen och hela fadderullan. Sen hörde jag när han frågade: Är det något du undrar över Julia?
jaja, nog om det. Nu ska jag lägga mig och titta på tv en stund.
pussochkram