like the way you do it'

Kommentera

Vaknade i morse av att jag var äckligt hungrig och kom på mig själv att jag inte
hade ätit mat sen klockan 12 igår på dagen. Bra jobbat mig själv. Jag klev upp och gjorde
frukost och satte mig sedan och pluggade, tro det eller ej. Men jag tycker att jag måste
kunna åtminstonde någon fråga på provet. Idag ska jag åka in till stan och fira Klara som
fyller år om någon vecka. Men eftersom hon inte bor här så blir det svårt att fira henne
på hennes dag. Så idag får bli en bra dag till det. Jag ska även försöka komma ihåg att
ta hem ett par sladdar till min nya data. Ska bli sååå skönt att få slippa den här, för den
är nog det trögaste som finns. Om jag ska klicka upp en internetsida skulle jag kunna springa runt hela
vingåker innan den kom upp. Ja, så seg är den. Usch! Nu måste jag slänge mig i duschen eftersom jag
ska GÅ ner till emma och mamma som ska skjusa in mig till stan. Jag är trött och orkar egentligen inte gå, men vad
gör man inte.

Hejdåå pusspusspuss :*


__________________________________________________________________________________________

Det här är min sysselsättning just nu
.

Det var ett par som hade varit gifta i över 20 år. Varje gång dom skulle älska krävde mannen att dom skulle ha lampan släckt. Plötsligt en kväll kände kvinnan att det hela var lite fånigt, så mitt i akten tände hon ljuset. Hon tittade ner och såg att hennes man höll i en dildo. "Din impotenta fåne!" skrek hon åt honom. "Hur har du kunnat ljuga för mig i alla dessa år?" Mannen ser henne i ögonen och säger lugnt: "Jag förklarar leksaken, du förklarar barnen...

jaja, har man tråkigt så har man.