söndag

Kommentera

I tisdags eftermiddag fick jag ett telefonsamtal av arne om att det har blivit
en vattenskada i hela huset så jag var tvungen att komma hem. Snäll som jag är
åkte jag hem och skulle hjälpa till.... När vi kommer fram till ytterdörren knackar han
på och då öppnar emma! Hon har överraskat oss med att komma hem en vecka tidigare
bara för att hon inte ville att vi skulle hämta henne i stockholm. Massa skratt och tårar blev det
den kvällen. Äntligen kom hon hem!

Långhelgen har gått väldigt snabbt, men jag har hunnit med att vara på grillkväll båre på torsdagen
och på lördagen, mycket kul (: Nu sitter jag hemma hos Sebastian, och han tittar på fotboll som
vanligt (: Det är svårt att tro att han varit med om en olycka nu om man ser honom, för han är uppe och
går hela tiden :) mycket bra!


HEJDÅ! :)