29 maj

2 kommentarer

först ska jag säga grattis på födelsedagen till min kusin Lina, och jag
hoppas ungen ploppar ut snart :)

Kvällen skulle egentligen spenderas med mina vänner någonstans
i skogen, tror jag åtminstonde det var. Men det blev ändrade planer.
skulle egentligen åka och titta på fotboll, men så blev det inte häller, utan
sebastian ringde och undrade vad jag gjorde, sen blev det av att jag åkte till
honom. Vi åkte ut med deras båt och det var mysigt (:
nu ska jag lägga mig och titta på film när han kommer tillbaka.
Jag hoppas mina vänner har det kul ute i skogen :) ni kan få berätta allt istället ni
gjorde för mig! (:

hejdå!

Bara för att jag och sofie är bäst!

 
1 Anonym:

skriven

bara för att du och sofie är fjortisar......

2 sofiebredell:

skriven

höhö, fjårtispower baby!