25 juli

2 kommentarer
Värsta dagen på länge på jobbet. När jag kom dit i morse fick jag
 se vem jag skulle jobba med, och tänkte: visst, kan väl bli bra.
Men inte då. Hela dagen har jag sprungit runt och städat, larmat saker,
städat mera och fixat, medan hon har stått vid bordet och pratat i sin
mobiltelefon, larmat en sak, tittat rätt ut i luften... och hon är vuxen?
känns ganska omvänt, brukar väl endå vara dom "unga" som håller
på med sina mobiltelefoner?
sen i början utav dagen frågade hon: hur länge har du jobbat här?
jag svarade 2-3 somrar, och frågade henne.
Efter ca en kvart frågar hon mig samma sak igen, och jag trode hon drev med
mig men hon var fullt seriös. Så jag svarade med ett leénde samma sak. Efter att jag
kommit tillbaka från att hämta larm frågar hon mig samma sak igen :o
är det möjligt? antingen skiter hon totalt i vad jag sa, eller så är hon senil?
börjar ju undra lite grann. Och vid 5 när vi skulle sluta försvann hon bara, ingen hade
sätt henne men hon hade inte stämplat ur. skumm tjej det där.

nu vet jag inte vad jag ska göra, funderar på att titta på någon film. Hittade 30 st
på datorn så kanske blir någon utav dom.

hejdå / J
 
1 GUSTEN:

skriven

det är vanligt att äldre anställda utnyttjar yngre på det sättet vid sommarjobb

2 Hannah:

skriven

Vilken fin header du har! :)